لزوم تولید محتواهای آموزشی و تربیتی بومی شده، اعم از سند های استراتژیک اهداف و رویکردها، پیوستار های آموزشی، نظام موضوعات مدرسه ای، محتواهای آموزش مربی کارآمد، تربیت رهبران آموزشی و… از همان ابتدای شکل گیری اندیشه سلاله احساس می شد. مخصوصاً که جزئیات بیانیه “تربیت اصیل” بایستی در ساحت های مختلف تبیین می شد. به همین جهت هم همزمان چند راهبرد اصلی در دستور کار گروه تالیف محتوا قرار گرفت:

  • دسته بندی و مطالعه کتب تالیفی یا ترجمه شده موجود داخلی
  • رجوع به کتابخانه های تخصصی تعلیم و تربیت و دسترسی به منابع درجه اول کتابخانه ای
  • شرکت در نمایشگاه های بین المللی عرضه کتب آموزشی و تربیتی
  • خریداری و ترجمه کتاب ها و مجلات معتبر عرصه تعلیم و تربیت
  • خرید و ترجمه بسته های آموزشی
  • ثبت تجارب زیسته مدیران و مربیان سلاله ای

پس از مدتی گروه تالیف محتوا، با توجه به آنچه از مجموعه محتواهای پیش رو دریافته بود، شروع به تالیف کتاب ها و بسته های آموزشی سلاله ای کرد که برخی از محتواهایی که به مرحله ارائه رسیده است در این بخش قابل ملاحظه می باشد.

کتب تالیفی برگرفته از تجربیات داخلی و متون اصلی

سفارش ویژه اعضاء می باشد

مجله

سفارش ویژه اعضاء می باشد

تدوین و انتشار سری کتاب‌های پروتکل بحران

 
کتاب پروتکل های بحران برای مواقعی طراحی و تهیه گردیده است که بحرانی برای مرکز، پرسنل، مخاطبین یا جامعه رخ داده است. هر بحران در سه بخشِ پیشگیری، وقوع و ترمیم مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم ارائه شده است. پیشگیری، شامل مجموعه اقدامات و آموزش هایی است که لازم است برای پیشگیری توسط مدیران، مربیان و معلمین و خانواده ها انجام شود تا بحران رخ نداده یا در صورت وقوع، آسیب های ناشی از آن به حداقل برسد. وقوع، شامل مجموعه اقداماتی است که در لحظه وقوع بحران یا لحظات اولیه رخداد میبایست توسط مدیران، مربیان یا خانواده ها صورت پذیرد. ترمیم، بازسازی و درمان، شامل مجموعه اقدامات و آموزش هایی است که لازم است پس از وقوع بحران و رخداد، توسط مدیران، مربیان و خانواده ها پیگیری شده و صورت پذیرد تا آسیب ها و تبعات ناشی از بحران کاسته شده، درمان شده یا بهبود یابد.
 
سفارش ویژه اعضاء می باشد

تدوین نظام‌های جامع موضوعات

سفارش ویژه اعضاء می باشد

دیجیتال

سفارش ویژه اعضاء می باشد