سلاله “تربیت اصیل” را به عنوان بیانیه محوری و زیربنایی خود قرار داده است. تربیت اصیل، بازگشتی حرفه ای و هوشمندانه است به راه و رسم تربیتی نیاکان و پیشینیانمان  که در فرهنگ غنی ایرانی و دینی ما شکل گرفته و نسل به نسل ارتقا یافته و امروز در اختیار ما قرار گرفته است. میراث کهن و ارزشمندی که اگر تاخیر کنیم و قدرش را ندانیم، در طوفان بی رحم فضای مجازی و دنیای تکنولوژی زده امروزی، در هم پیچیده خواهد شد.

مقالات و پژوهش‌هادر حوزه کودک و تربیت

ترجمه و تولید جدیدترین مقالات در حوزه تربیت کودکان توسط آکادمی علوم و تحقیقات. کلیک کنید

سازماندهی پروژه‌های دانش بنیانایده‌های نوآورانه

ایده های نو و خلاقیت های دانش بنیاد در تعلیم و تربیت و علوم تربیتی و حوزه های فرهنگ سازی و اندیشه پروری. کلیک کنید

آموزش مربی/والدینکارگاه‌های آموزشی و دانش افزایی

برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی برای افزایش دانش مربیان و والدین. کلیک کنید

انتشارات سلالهتالیف و ترجمه کتب

مجموعه ای از کتب تالیف و ترجمه شده و سایر مستندات آموزشی و تربیتی سلاله. کلیک کنید

گنجینه فرهنگی نیاکان ما و روح حماسی و تربیتی جاری در شاهنامه ها و قابوسنامه ها، سرشار از احساس توانمندی، احساس ارزشمندی و عزت نفس و سرشار از مهارت آموزی و مهارت پروری برای تربیت نسل هایی شایسته است که باید در مکتب خانه ها و آکادمی های دیروز و امروز رشد کنند و ببالند و ایران عزیزمان را در تنگناها و بحران های تاریخی و فرهنگی، یاری رسانند.
آکادمی علوم و تحقیقات سلاله با تکیه بر تجربه ای غنی از حدود سه دهه حضور مستقیم در میدان های این عرصه، ماموریت خواهد داشت تا در کنار علاقه مندان این مسیر قرار گیرد. عرصه تعلیم و تربیت چه از نگاه درون خانواده که مادران و پدران و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و..  را شامل می شود و چه از نگاه بیرونی که مربیان و  برنامه ریزان تربیتی و راهبران آموزشی را در بر می گیرد، روز به روز از بزرگانی که غنای تربیت اصیل ایرانی را دریافته اند و گردنه های تعلیم و تربیت این زمانه را به درستی می شناسند خالی تر می شود و از همین روست که پرورش و ارتقای منابع انسانی حوزه تعلیم و تربیت را به عنوان رسالت بنیاد سلاله در آکادمی علوم و تحقیقات دیده ایم. از زمان شروع به فعالیت مراکز آموزشی سلاله آکادمی علوم و تحقیقات در دوره های متفاوت  کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، به تربیت پدران و مادران و مربیان و راهبران مشتاق داخل  و خارج سلاله پرداخته است و اینک با به روز رسانی و طراحیِ ساختاری جدید، به یاری خدا از آغاز بهمن ماه آماده از سر گیری فعالیت های خود خواهد بود.
آکادمی علوم و تحقیقات سلاله در موضوعات مختلف دانش افزاییِ تربیتی و آموزشی والدین و ابعاد مختلف تربیت مربی فعالیت خواهد داشت و جزئیات بسته های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت سلاله با رونمایی این صفحه برای همه افرادی که به نوعی تاثیرگذاری فرهنگی و اندیشه پروری را در اولویت خود می بینند، اعلام خواهد شود.

کارگاه آینده از آن کیست ؟

برگزار شد.

آینده از آن کیست؟

سلام به آینده
امنیت سایبری
فرزند پروری در دنیای دیجیتال
امواج رسانه

نگاهی به جوانی

برگزار شد.

نگاهی به جوانی

ارتباط با نوجوان
سردرگمی های جنسی دوران نوجوانی
دل‌نگرانی های مادرانه

فرزند پروری؛ ذهن، جسم

برگزار شد.

فرزندپروری؛ ذهن، جسم

روش‌های افزایش سرمایه روان‌شناختی(تاب آوری)
ژنتیک و توانمندی‌های پنهان
فرزند پروری مغز آگاه
راهکارهای ارتقاء کارکرد مغز

مهارت‌های زندگی (یک)

درحال ثبت نام

مهارت‌های زندگی (یک)

مهارت ارتباط موثر
تعادل در زندگی
مهارت جرات‌مندی